AHMET TEVFİK CERİTOĞLU

15 Şubat 2016 Pazartesi

ETEĞİMDEKİ TAŞLAR X

Haklılığımıza çok fazla yatırım yaptıkça olayları, kişileri ve kendimizi affetmemiz veya kabul etmemiz artık imkansız bir hal alır.
***
Drama; genellikle kurgusal bir esere dayalı, oyuncular tarafından canlandırılan bir anlatı türüdür. Ben sokaktaki dilencilerden öğrendim rol kesmeyi.
***
İnsanız aklıma geliyor işte. Ya bir günde benim aleyhimde benim olmadığım bir mecliste hakkımda ileri geri konuşursa diye.
***
İnsanların canını ne sıkar biliyor musun? Mecburiyete dönmüş ilişki biçimleri. Zayıf bir elle briç oynamak gibi.
***
Emperyalizmin uşağı kişisel gelişim programlarının nesini sevmedim biliyor musunuz? Gıcırtı bile çıkartmadan uysal robotlar gibi çalışma öğretilerini.
***
Alkol ve sigara alışkanlığı süründürür, öldürür çok net biliyorum ve anlıyorum ama sen, bir duman kadar keyif vermiyorsun.
***
"Gel seni dizimde oynatayım." diyen yönetmenin senaryosunu önce iste, evde oku. Prova ve çekimlere diğer oyuncularla katıl. Şansın varsa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder