AHMET TEVFİK CERİTOĞLU

3 Aralık 2015 Perşembe

ETEĞİMDEKİ TAŞLAR VI



Çok küçüktüm; ilkokul bir. Bir kedimiz vardı adı Sibel.  Onun için kasaba giderdim. "Kedi payı" var mı? derdim. Kedi Payı...
                                                                       ***
En çok sevdiğim cümle: "Sevgi emek ister." Benim de klişem de bu...

                                                                       ***

Feda-kâr, nefret ettiğim bir kelime! Kârı olmayan koşulsuz sevgi annemde bile kalmamış.

                                                                       ***

Çok değer verdiğim bir büyüğüm sormuştu “ Ne olmak istiyorsun?” diye “Babam dışında, her şey” deyivermiştim.
                                                                       ***
Sonradan az emek ve az zaman da olunan her neyse "mış" gibi oluyor. Hani yemeği tattığınızda bir şey eksik dersiniz ve o eksiği bulamazsınız ama yersiniz.

                                                                       ***
İç siyasetten anlamadığım kadar dış siyasetten de anlamıyorum. Vatandaşım ben. Okulu var değil mi bunların?
                                                                       ***
Çağrılsak da bir düğüne gitmesek.
                                                                       ***
Ateş olmayan yerde közün ne işi var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder