AHMET TEVFİK CERİTOĞLU

26 Kasım 2015 Perşembe

ETEĞİMDEKİ TAŞLAR V


Güneş doğmuşsa o gün de umut var, derdi babam, askerdi. Kahpe bir kurşunla vuruldu. Sandıkta tek kurşunum oy'du. Kahpe felek, onu da çalar mı dersin?
***
Geleceği okumak diye bir şey varır. Türkiye nüfusunun yüzde kaçı bu özelliğe sahip sizce?
***
Tarlada unutulmuş içi geçmiş karpuzlar gibi insanlar gördüm. 
***
Takvim yapraklarındaki öykü, özdeyişler ve geçmişte tarihe mal olmuş haberler okuyorum. O günler de bu günler gibiymiş. Bir de yağmurlar geliyormuş.
***
Güleyim mi ciddi bir devlet adamı gibi mi durayım bilemedim.
***
"Barış" kelimesini kullanarak haber yapmak, makale ve eleştiri yazmak 2023'e kadar yasaklanmıştır. "Barış" adı verilen her ne varsa toplatılacak. "Barış" sana diyorum uyan be oğlum.
***
Bar bar bağırıyorum sizi barış, huzur ortamını sağlayacak sloganlar atmaya ve futbolcusu Tanrı olmayan bir ülke olmaya çağırıyorum.
***
Güzellik geçici değildir. Güzellik yüreğinizdeki güzelliğin yüzünüze yansımasıysa bulaşıcıdır. Gülümseyince çok güzelsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder