AHMET TEVFİK CERİTOĞLU

25 Kasım 2015 Çarşamba

ETEĞİMDEKİ TAŞLAR III

Öleceği tarihi bilen birinin, kalanı teselli etmesi kadar acı bir şey yoktur. O yüzden öl de git.
***
Ben az söylerim; sen çok anla ya da git.
***
"Her canlı bir gün ölümü tadacak." Tamam da kaç kişi yaşamın tadına varacak?
***
Dün bir dostum telefonla aradı "Seni çok şey gördüm." dedi. Evet, teşhis telefondan doğru "Çok şeyim!".
***
Radyo programcısı olsam sabahları günaydın programında bugünün sorusunu "Kimi öldürmek istersiniz?" diye sorardım. Haydi asılın ceplere.
***
Ruh halimiz milletçe yerlerde onca soruna bir de ölüm korkusu.Selam veriyorum, almıyorlar ne olur ne olmaz canlı bombadır sanıyorlar. Oysa barış için osuruyorum..
***
Sürekli küfür eden gölgesinden bile şikayetçi bir insanı hoşça vakit geçirmek için hafta sonu bir etkinliğe çağırdığınız oldu mu hiç? Geldi mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder